onsdag den 18. juni 2014

Boksekamera


Boksekamera

Man tager en pap æske. Men jeg lavede min pap æske selv. og så sørge jeg for at pap æsken er mørk inden i.

Så tog jeg en toilet rulle og klippede et hul på pap æsken, hulet skal være så stor som toilet rullen så toilet rullen kan komme ind i hulet på den ene side.

 På den anden side af pap æsken klippede jeg et firekantet hul. Så tog jeg noget mad papir og klippede en lidt større firekant og satte madpapiret på den side hvor jeg havde klippet firekanten.

Og til sidst tager jeg et forstørrelses glas Ca. lige så stor som toilet rullen.

Så tager jeg mit boksekamera frem hvor der er lys og sætter forstørrelses glasset på toilet rullen, jeg skubber og trækker toilet rullen ind til jeg kunne se et Ca. tydeligt billede.

Når man bruger et boksekamera vender billedet omvendt. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar