torsdag den 27. november 2014

Appelsin lys


                                                      Appelsin lys


Jeg startet med af finde det jeg skulle bruge og det var en lille kniv og en appelsin og noget madolie og nogle tændstikker. 
Jeg tog min appelsin og skar i den halvt over for jeg skulle kun bruge den ene halvdel. Det var rimelig besværligt at få frugtkødet ud men efter jeg havde bruget et stykke tid på det fik jeg det ud. Så tog jeg mit madolie og hældte det op i min appelsinskræl. 
Der efter tog jeg mine tændstikker og prøvede at få det tændt og det virkelig ikke let fordi at skrællen var fugtig. 
Men til sidst fandt vi ud af at hvis man brugte omkring fem tændstikker kunne jeg tænde lyset. Jeg fandt også ud af at der blev brændt 0,1 ml/minut.       






        


                             Lavet af Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar